Uw website is klaar…. en nu?
Veel te vaak gaat een website online en gebeurt er daarna… helemaal niets meer. Een website is een dynamisch communicatiemiddel! Maak hier dus gebruik van zodat: – bezoekers een reden hebben om te blijven terug komen – de website hoger scoort bij zoekmachines, waarbij “verse” content belangrijk is voor de zoekresultaten Maar hoe doe je dat?
Voordat je begint, zorg voor een planning! Denk hierbij aan belangrijke data, evenementen, feestdagen, realisaties, beurzen… waarop je kan inhaken. Zo kan je steeds vooruit werken en op regelmatige basis een nieuw artikel online zetten. Maak hiervoor bijvoorbeeld een blogpagina aan of een “nieuwtjes” pagina, zodat de bezoeker weet waar hij actuele berichten kan bekijken. Dit hoeft niet altijd eigen content te zijn. Gebeurt er iets opmerkelijk in jouw vakdomein? Refereer hier dan naar op jouw website. Ziet de website er al vijf jaar hetzelfde uit?
Denk dan ook eens na over een make-over. Wat nu mooi en trendy is, verschilt hoogstwaarschijnlijk van wat er een aantal jaar geleden de norm was. Dit kan al beginnen met het vervangen van het huidige beeldmateriaal of het herschrijven van de teksten. Een her-lancering kan zorgen voor heel wat visibiliteit en klanten die de website herontdekken. Hulp nodig met jouw website up-to-date te houden?
Misschien vind je onderstaande artikels ook interessant!
Zet uw bedrijf in de kijker met sociale media.
Investeren van tijd en budget op social media is zeker de moeite waard! Allereerst treedt u in interactie met uw klant. Waar een website vrij statisch is, zal uw publiek op social media eerder geneigd zijn om te reageren, te liken of te delen. Dit is echt de moeite...
Enkele tips voor sterke titels.
Alles begint bij de titel. Wilt u dat uw tekst wordt gelezen? Dan zal u wat tijd moeten besteden aan het schrijven van een opvallende/originele/sterke titel. Hier zijn alvast enkele tips: Kort en opvallend: een goede titel trekt meteen de aandacht en is niet te lang....
10 manieren om meer bezoekers naar je website te krijgen.
1. Zorg voor een gemakkelijke en gebruiksvriendelijke websiteAls een bezoeker niet onmiddellijk vindt waarvoor hij op de pagina terecht kwam, bent u hem kwijt. Als hij de structuur ingewikkeld vindt, bent u hem kwijt. Zorg voor een overzichtelijk menu en leidt de...