SEA
Hogere positie in Google met SEA
Wat is SEA?
SEA staat voor Search Engine Advertising, oftewel adverteren op zoekmachines.
Wablieft?!
Search engine advertising, ook wel SEA genoemd, is de term die wordt gebruikt voor adverteren in zoekmachines. De zoekmachines waar je kunt op adverteren zijn Bing en Google. In tegenstelling tot zoekmachine optimalisatie (SEO), betaal je met search engine advertising een kost per klik. Deze kost per klik is afhankelijk van een aantal factoren waaronder de kwaliteitsscore van de advertentie, de positie en wat andere adverteerders bereid zijn te betalen.
De basis van search engine advertising is net zoals bij zoekmachine optimalisatie een zoekwoordenonderzoek. Met deze woorden weet je perfect waar je potentiële klanten naar op zoek zijn en kun je hier zowel SEA mee doen als je website inrichten voor zoekmachine optimalisatie.
Zoals wij het zien is search engine advertising de perfecte aanvulling bij je zoekmachine optimalisaties. Hoe vaker je in de zoekresultaten terug te vinden bent, hoe beter. Daarboven heb je in verhouding meer bezoekers door SEA en SEO te combineren. Als je namelijk meerdere resultaten hebt voor een zoekwoord in de zoekresultaten, dan is het waarschijnlijker dat iemand je advertentie of SEO resultaat aanklikt.
Bij SEA doen wij een grondig zoekwoordenonderzoek. Hierna kunnen wij bepalen met welke zoekwoorden u het meeste kans heeft om te scoren op Google. Op deze zoekwoorden kunnen wij dan betaald adverteren waardoor u bovenaan de zoekresultaten zal komen te staan.
Resultaat?
Meer bezoekers. Meer klanten. Meer omzet.